Poza pentru produs 1

Introducere program -
O săptămână de grijă pentru mame

Această resursă gratuită reprezintă un intro în programul de 7 zile de grijă și compasiune pentru tine, dragă mamă.

Meditațiile ghidate nu sunt altceva decât câteva minute de liniște pentru tine, de aducere conțtientă a atenâiei spre tine, spre resursele tale interne.

Te ajută să îți începi ziua energizată și cu resursele de care ai nevoie pentru a te conecta la puiul tău.

De asemenea, odată cu resursa gratuită, vei primi și o surpriză care să te motiveze să ai mai multă grijă de tine.

 

    anxietate

    Chestionarul de anxietate modelul - Beck

    Chestionarul anxietate Beck, cunoscut și sub denumirea de Scala Beck pentru anxietate (Beck Anxiety Inventory – BAI), este un instrument psihometric utilizat pentru a măsura nivelul anxietății la adulți și adolescenți. A fost dezvoltat de către Aaron T. Beck și colaboratorii săi și este folosit în practica clinică și în cercetarea psihologică pentru a evalua simptomele de anxietate ale indivizilor.

    Scala de stres la locul de muncă

    Amintește-ți că fiecare dintre noi resimțim stresul în mod diferit. O activitate precum bungee-jumpingul, care pentru unii poate fi plăcută, pentru alții poate fi stresantă. În mod similar, există o multitudine de tehnici de reducere a stresului, trebuie însă să o identifici pe cea care ți se potrivește.

    Completează câmpurile de mai jos pentru a te abona la newsletter, completează chestionarul pentru a descrie modul în care te simți la locul tău de muncă și citește câțiva pași și sfaturi utile pentru reducerea stresului.

      Mindful parenting

      A avea grijă de tine nu este un lucru egoist. Este absolut esențial să ai grijă de tine, pentru a putea să oferi familiei tale toată dragostea, grija și suportul de care are nevoie. Copiii tăi nu au nevoie de o mamă perfectă. Ei au nevoie de o mamă fericită.

      În paginile pe care urmează să le descarci îți voi spune câteva cuvinte despre importanța autocunoașterii, despre stadiile dezvoltării atașamentului la copii, te voi provoca apoi să răspunzi cu sinceritate la câteva întrebări de autocunoaștere, iar la final îți dau câteva exemple despre lucruri mărunte pe care le poți face zilnic pentru tine, care îți vor ridica moralul și te vor face să te simți mai bine.

        Abonează-te la newsletter-ul Mindfulness Psychology

        * indicates required